donderdag 6 maart 2014

Gratis home decoratie

Wie van gedachte is dat het veel kost om je huis sfeervol in te richten heeft het mis. Ik vind het een sport om je huis iedere keer anders in te richten met de dingen die je al in je kast hebt staan. Natuurlijk, kan ik het soms ook niet laten om iets nieuws te kopen. Maar je er soms nog blijer van worden als het niets kost. 

Ik krijg van het mooie voorjaarsweer spontaan lentekriebels. Schoonmaken, opruimen en heb weer veel zin om in de tuin aan de slag te gaan. Ik pakte daarom de fiets en genoot van het mooie weer. De snoeischaar had ik in mijn zak gestoken, want de woonkamer kon ook wel wat voorjaar gebruiken. Ik kwam thuis met een bosje wilgenkatjes en rode wilgentakken. Ik vind het zo'n mooie kleur rood! Ik pakte een vaas en de mooie wilgentakken knipte ik bij de rand af. Maar zo nu en doen deed ik dat lekker niet, zodat het een speels effect gaf. Binnenin zette ik de katjes. Het resultaat:




En na een week:






Echt lente in huis! En nog helemaal gratis ook!

Als laatste dit plaatje nog even...


..en die staan ook bij mij op tafel! 

Creatieve groetjes,

juf Leej

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..