dinsdag 4 april 2017

Stoel gepimpt

Voor op de kamer van onze pleegzoon zocht ik eigenlijk nog een stoel. Het liefst met een leuk vrolijk kleurtje. Maar in de winkels vind je alleen maar pasteltinten. Mooi, maar niet mijn ding. 

Dus dan maar zelf een stoel een verfje geven. Deze stoel kreeg ik van iemand. 
Prachtige stoel!

                                       

Ik naar de winkel om verf. Ik had groen in m'n hoofd, groen als gras. In de winkel noemden ze het kikkergroen, ook best. Maar die was er niet. Dus toen maar gegaan voor bieslookgroen. Een uitdaging. Maar...als het niet mooi was kon ik het altijd nog overschilderen. 

                                  

Toen de stoel klaar was, was ik enthousiast. Een heel andere stoel! Hij staat prachtig in de kamer. Een echte blikvanger tussen al die witte meubeltjes. Erg blij met het resultaat. En uiteindelijk besteedt je er niet eens heel veel tijd aan. 

Creatieve groetjes,
juf Leej

1 opmerking:

  1. Die is een heel stuk vrolijker geworden!
    Ga je er nog een gezellig kussentje bij maken?

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..