donderdag 30 maart 2017

Receptentip 8: Pindakoeken

Hier in huis eten wij niet zoveel koeken. En als we koeken eten, dan maak ik ze heel vaak zelf. 


Het recept van vandaag is zo lekker en simpel! Pindakoeken van Rudolph's Bakery. Het recept staat ook in zijn receptenboek (aanrader!). Daar had ik in de eerste instantie het recept vandaan, toen ik later zag dat het ook op internet stond. In het boek adviseert hij om gezouten pinda's te gebruiken. En geloof me....dat is heerlijk! Nadeel aan deze koekjes is dat ze snel op zijn (ja dat ook), maar dat je ze heel lastig mooi krijgt. Vooral dat chocola is een gepuzzel. 


Het recept vind je hier. Ik zou zeggen...eet smakelijk!

juf Leej


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..