woensdag 16 juli 2014

Patroon testen

Zoals jullie al weten of gelezen hebben op het blog van MG, mag ik een patroon gaan proef haken. 

Op haar blog zette ze een oproep of iemand het haakpatroon wou testen. Natuurlijk wil ik dat graag! Ik heb juist 2 weken vakantie, zomaar lekker thuis, en ik ben altijd bang dat ik me ga vervelen. In werkelijkheid betekent het trouwens dat ik me nooit verveel en mijn dagen áltijd te kort zijn. Eigenlijk weet ik niet eens wat vervelen is, maar hij lijkt me vreselijk!

Het patroon wat ik momenteel test:


Ik pakte andere kleurtjes en ben aan de slag gegaan. Het is een patroon met uitdaging! Maar ontzettend leuk om te doen als je eens wat anders wilt dan standaard amigurumi. 


De kleurtjes zijn zó leuk! Lekker vrolijk, daar hou ik van!


 Bodem van de tas. Even 2 uur door haken en hij is klaar..


En zover ben ik nu. Het gaat nu wel langzamer. Het is geen breien-en-praten-klusje. En wat een enorme klus is het geweest om dit patroon te maken en op papier te zetten. Vandaar dat dit patroon straks ook een kooppatroon wordt. Heel terecht... Mocht je ook graag de uitdaging met het haken van deze tas aan willen gaan...hou haar blog in de gaten!

Zoals ik net al vertelde heb ik zomervakantie, zes weken lang. Dat betekent dat ik onder andere druk aan het haken ben aan deze tas. Maar ook dat ik een weekje weg ga en zelfs nog vakantiewerk ga doen. Ik heb geen idee hoeveel tijd ik heb om creatief bezig te zijn, foto's te maken, blogs te schrijven. Dus misschien ben ik iets minder actief op de site, maar dat maken we na die tijd wel weer goed. 

Ik wens jullie een creatieve vakantie!

Juf Leej

2 opmerkingen:

  1. Wow.. leuk wordt ie!!
    Ik had me ook opgegeven voor proefstomen, maar ik gun het jou van harte!!
    En in andere kleuren wordt ie gelijk weer heel anders!!
    Ik denk dat deze kleurtjes best bij jou passen!
    Geniet van je 6 weken vrij juffie en vergeet vooral niet te haken!!!! ;-)
    Je blog bijhouden, ik weet uit ervaring, dat daar in de vakantie nog wel eens het een en ander aan mankeert...
    Als hier (in huis) de vakantie straks volop binnengetreden is denk ik dat ik ook niet echt veel tijd meer heb om te bloggen. Maar tot die tijd ga ik gewoon vrolijk verder!!
    Het is voor mij altijd een stukje ontspanning... ontladen zeg maar...

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat lijkt me zeker een uitdaging, maar wel een hele gave!
    Veel plezier met testen, haken en vakantie vieren!

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..