donderdag 31 augustus 2017

Receptentip 15: Healthy Lions

Dit recept heeft veel voordelen: binnen een half uur kun je het eten, 6 ingrediënten, 'gezond' én verrassend lekker! 


Als vorm gebruik ik een cakeblik. Ik heb trouwens ook wel eens gezouten pinda's in plaats van noten gebruikt en dat smaakte ook goed, is alleen iets minder gezond. Het lekkerst smaakt het als je het zo uit de koelkast komt, als je het een dag bewaard is de rijstwafel zacht. Ahornsiroop kocht ik ooit bij de supermarkt, maar je kunt er vast ook een andere zoetstof voor gebruiken. 

Onderstaande foto wil ik je niet onthouden. Ik ben niet de enige die er dol op is! Terwijl ik de foto's maakte voor op de blog kwam er opeens een handje voor de lens.


Recept vind je hier

Eet smakelijk!

juf Leej

2 opmerkingen:

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..