woensdag 23 november 2016

Project van de 66 bloemen en 10 halve

Even klein stukje van de sluier oplichten.....

Ik ben bezig met en groot haakproject. Super leuk want er zit een lekker niveau in. En iets met heel veel kleurtjes. 


Ik haak met Scheepjes Stone Washed. En heb er 9 kleurtjes voor uitgezocht. 

En wat ik er verder nog over wil vertellen...

                                     

Ik haak 66 van deze bloemetjes en mag daarbij heerlijk met kleuren combineren. En ik mag er ook nog 10 halve van haken. 

Om een beetje schot in de zaak te krijgen haak ik iedere dag minimaal één bloem, gewoon als stok achter de deur. 

En meer....
vertel ik op een andere keer!

Creatieve groetjes,
juf Leej

1 opmerking:

  1. Leuke bloem en mooie kleurtjes. Ik ben benieuwd wat je aan het maken bent.

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..