donderdag 20 oktober 2016

Voor de tweede keer genomineerd

Ik ben al een heel tijdje terug genomineerd door Christine van met-naald-en-draad.blogspot.nl.



Ik heb even zitten twijfelen of ik mee ging doen. Ik ga gedeeltelijk meedoen. Hieronder staan de regels voor de One Lovely Blog Award:

  • Bedank de persoon, die je genomineerd heeft en plaats een link naar haar blog
  • Deel de regels voor deze award
  • Toon de award in een bericht over deze award
  • Deel 7 feitjes over jezelf
  • Nomineer max. 15 bloggers voor deze award en laat hen weten dat ze genomineerd zijn.

Ik ga meedoen, want jullie zijn vast nieuwsgierig naar 7 feitjes over mij. Ik sla alleen de laatste regel over. 

Christine, bedankt voor het nomineren! Je bent een trouwe volgster van mijn blog en bedankt voor je leuke reacties die je achterlaat!

Nu de 7 feiten over mezelf:
1. Ik ben gek van chocola. Al het andere snoep houd ik niet van, maar voor chocola kun je me wakker maken. 

2. Ik kon vroeger niet goed borduren. 'De steekjes dezelfde kant op' snapte ik echt niet. Ik vond het er wel leuk uit zien en heb het ook vaak geprobeerd, maar raakte gedemotiveerd. Ik ben nu aan een borduurwerk bezig en snap het ondertussen wel!

3. Ik kon ook niet breien, veel te strak zodat er geen beweging meer in de breipennen te krijgen was. Het lijkt me best nog 's leuk om te breien, de breinaalden heb ik al in huis. 

4. Ik heb een hekel aan een dag shoppen. Als ik het doe is het meer omdat ik uitgenodigd ben en voor de gezelligheid. Winkelen voor kleding doe ik het liefst alleen en na een uurtje heb ik het alweer bekeken. 

5. Van alle seizoenen is de lente mijn favoriet. 

6. Ik ben al 8x trotse tante van 7 jongens en 1 meisje (als je goed meegeteld hebt in de loop der jaren dat ik blog, kon je het weten)

7. Ik ben 2 jaar terug 200 km verhuisd en woon dus ook 200 km bij mijn familie vandaan. 

Zo pff..best lastig maar het is gelukt! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om iets meer over mij te weten, dan alleen mijn creatieve uitspattingen te zien. 

Groetjes,
juf Leej


4 opmerkingen:

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..