vrijdag 20 december 2013

Giraf (jongen of meisje)

Vandaag laat ik jullie iets liefs zien. Ik heb de foto's gister gemaakt voordat ik de giraf naar zijn 'thuis' ging brengen. Maar nu ik de foto's weer bekijk vind ik het echt een lief beestje. 

Roze & Lief

Blauw & Stoer


Begin 2014 hoop ik weer een keertje tante te worden. Jippie! Om onze nieuwe neef of nicht te verwelkomen haakte ik deze lieve giraf. Buitenom het patroontje heb ik zelf nog wat bedacht. Maakt het toch altijd weer extra leuk. Ik maakte stippen op het lijfje en gaf 'hem' twee sjaaltjes mee. 

Het girafje heb ik al een aantal keer gehaakt. Hij is zó leuk om te haken! Deze giraf heeft extra lange poten gekregen omdat hij op een plankje met z'n pootjes naar beneden mag bungelen. Ik hem 'm gehaakt met Baby Soft van de Zeeman, lekker zacht. Verder heb ik haaknaald 2.5 gebruikt. Ik heb hem ooit ook gehaakt met grovere wol en haaknaald 3.0. Verschil is erg goed te zien!

Ook een giraf haken? Patroon vind je hier.

Willewopsie maakt ook erg mooie giraffen en andere knuffelbeesten. Je kunt ze daar kant en klaar kopen. 

Allemaal een fijne en creatieve Kerstvakantie! (Ondertussen hoop ik gewoon blogberichten te plaatsen hoor!)

Juf Leej


1 opmerking:

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..