maandag 4 januari 2016

Omslag groeiboekje (4)

Als eerste wens ik iedereen de beste wensen voor 2016. Dit jaar hoop ik weer lekker creatief aan de slag te gaan, als ik daar tijd voor kan vinden. 

Afgelopen tijd heb ik niet veel geblogd, maar wel gehaakt. Komende blogberichten laat ik je zien wat ik heb gemaakt. 

Eind november ben ik voor de 7e keer tante geworden. En ik maakte voor deze kleine puk ook een omslag voor het groeiboekje. Hij is de geluksvogel die onder de uilendeken mag slapen. Met de restjes wol maakte ik een groeiboekje mét een uil erop. 


Het patroontje van de uil en alles over de uilendeken vind je hier.


Ook een groeiboekje maken?
Hier wat inspiratie:
Groeiboekje 1              Groeiboekje 2              Groeiboekje 3




Creatieve groetjes,
juf Leej

5 opmerkingen:

  1. Voor jou ook de beste wensen voor 2016! Gefeliciteerd met je neefje! Wat een leuke omslag heb je voor het boekje gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy new year ;)
    En oh wat een geweldig idee! Ze zijn superleuk.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst een super 2016 gewenst ! en leuk dat ik mijn uiltje hier nog even zien, leuk idee zo'n groeiboekje !
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je een uitmuntend en creatief 2016 met veel plezier, geluk en een goede gezondheid.
    Wat zien jouw groeiboekjes er allemaal mooi uit. De laatste vind ik het mooist.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor jou ook een mooi en creatief jaar gewenst. Leuk, zo'n groeiboekje wat bij het dekentje past!

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..