dinsdag 25 juni 2013

Zomerse krans

Ik vind het altijd zo gezellig staan, een krans op de deur. Ik had bedacht dat ik maar 's een nieuwe krans moest gaan verzinnen. Op internet wat inspiratie opgedaan. En toen is deze eruit komen rollen:





Ik ben begonnen met een strokrans en deze omwikkeld met Zpaghetti, deze heb ik gedeeltelijk vastgeplakt met mijn lijmpistool. 

De bloemetjes zijn van het patroontje 'gehaakte eenvoudige bloem' van Atelier Valerie. 




De vlindertjes komen uit het boekje ' Kleurrijke cadeautjes haken' van Magriet de Muinck. Maar volgens mij heb ik het patroontje op internet ook al eens langs zien komen. 



Ten slotte het bijtje. Die komt van Haakfeest. Ik had alleen geen chenille draad, dus had de voelsprietjes op dezelfde manier gemaakt als die van de vlinders. Maar ze willen niet altijd even goed rechtop staan. Zeker niet met dit winderige weer. 







Het bijtje heb ik opgehangen met een stukje visdraad van mijn broertje. En met hetzelfde draad hangt hij ook bij ons aan de voordeur. En nu hangt er een zomerse krans aan de voordeur, daar word je blij van als je thuis komt!


Volgende week komt er een nieuwe blog! Ik heb jullie nog zoveel te laten zien... want ik had jullie ook sleutelhangers beloofd, daar heb ik er nog een serie van liggen. En ik ben alvast begonnen met een heel leuk haakproject voor deze zomervakantie (zodra 'hij' klaar is, plaats ik 'hem'!)! Ja ja..het laatste weekje voor de zomervakantie, dan geniet juf Leej van een tijdje rust..ik zeg: tijd om te haken!!

Creatieve groetjes,

juf Leej

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..