dinsdag 4 juni 2013

Monkey

Vandaag laat ik jullie kennis maken met Monkey. Hij staat (of ligt) heel gezellig een tijdje bij mij op de bank. 


Ik heb er al heel veel leuke reacties opgekregen. Hij is zittend ongeveer 35 cm hoog. Ik heb met vrij dikke wol gehaakt. 



Helemaal verliefd geworden? Jouw Monkey kun je ook maken, je vind hier het patroon in het Nederlands. Die heb ik dus gebruikt, met af en toe een aanpassing naar eigen inzicht. De Engelse versie kun je hier vinden, deze is wel iets anders, maar ook erg leuk. Er zitten wel heel wat uren werk in voordat hij af is!

Het volgend idee is om er een vrouwelijke versie van te maken, geïnspireerd door de volgende site

Creatieve groetjes,

juf Leej




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..