zaterdag 15 juni 2019

Dekentje voor in de wandelwagen

We hebben een mooie oranje/rode wandelwagen. Voor in de bak wou ik een mooi dekentje haken. Ik wou graag vrolijke kleurtjes, mooi combinerend met de kleur van de wagen en uniseks (omdat we het geslacht van de baby niet wisten). 

Ik koos voor grijs als hoofdkleur, combinerend met geel, groen en blauw. En dit is dan het eindresultaat:


Weet je dat dit dekentje alleen maar uit lossen en vasten bestaat? Ik verwachtte dat het moeizaam zou haken, maar vond het heerlijk haken. Resultaat vind ik ook prachtig! 




Dit is in combinatie met de wagen. 




Aan de achterkant is van fleecestof, zo is het een heerlijk warm dekentje geworden. Voor een januari-baby kwam dit goed van pas. 



En het combineerde wonderlijk goed bij de kamer van onze pleegzoon, kwam ik later pas achter. 

Patroon vind je hier (deken Joke)

Creatieve groetjes,
juf Leej


1 opmerking:

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..