zaterdag 8 juni 2019

Broekje voor de baby

Na een hele lange tijd het bloggen toch maar weer opgepakt :)

Ondertussen is er aardig wat gebeurd, waardoor ik niet echt aan bloggen ben toegekomen. 

Als eerste is begin januari onze zoon Rienk geboren. Hij is nu 5 maanden oud. Voor hem heb ik voor zijn geboorte het één en ander gemaakt. Dat hoop ik binnenkort te laten zien. 

Toen Rienk 11 weken oud was zijn we verhuisd naar de boerderij. We hebben al die maanden geklust in ons nieuwe huis. En wonen nu erg naar ons zin. 

Al met al dus niet veel tijd en energie gehad om mijn hobby op te pakken. Ik geloof dat ik dit jaar nog geen haaknaald heb opgepakt (alleen om te verhuizen, haha). Ik heb er weer wel veel zin in, maar de tijd ontbreekt. Ik verwacht dat ik er komende winter meer tijd voor heb. 

In december maakte ik dit broekje. Omdat wij het geslacht van de baby niet wisten koos ik voor een neutrale stof. 





Rienk heeft het verschillende keren aangehad totdat het echt te klein was. Rienk was namelijk ook 8 pond bij de geboorte en heeft niet zolang maat 56 aan gehad. 



Het patroon is erg makkelijk. Je kunt het hier vinden. 

Ik probeer de komende tijd regelmatig een blogartikel te typen. 

Creatieve groetjes,
juf Leej

2 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Geniet ervan, de tijd vliegt echt, voor je het weet is hij groot!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zo'n, beetje laat maar niet minder gemeend. Jullie hebben echt een drukke tijd achter de rug, pff! Lekker gaan genieten van de komende zomermaanden en weer een beetje energie op doen dan komen de hobbykriebels vanzelf wel weer.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..