dinsdag 15 augustus 2017

Pimp je cadeautje met veertjes

Ik hou ervan om cadeautjes te geven. Het liefst iets origineels, maar goed daarvoor heb ik niet altijd de tijd en energie voor. Maar af en toe schiet er opeens iets leuks te binnen en maak ik er gewoon tijd en energie voor. 

Dit is een heel gewoon kraamcadeautje, maar de verpakking heeft net iets extra's. Tasje had ik nog liggen. Gewoon, simpel, eenvoudig én mooi. 


Via freubelweb zag ik die leuke veren voorbij komen. (Patroontje vind je hier) Ik vond ze meteen leuk. Dus heb ik ze tussendoor gehaakt. Ik was namelijk met een groot project bezig, maar was dat gewoon even zat. Soms moet je gewoon even iets kleins tussendoor haken om het leuk te houden voor jezelf. 


Ik haakte drie kleuren veren. Bovenin het tasje maakte ik een gaatje. 


Voor de mooie afwerking aan de voorkant een knoop (ik geloof dat ik die bij de Xenos vandaan komen)



En aan de achterkant een strikje. 


Ik word er blij van! 

Creatieve groetjes 
juf Leej

1 opmerking:

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..