maandag 29 juli 2013

Snailmail (1)

Zoals ik in mijn vorig bericht vertelde, heb ik me aangemeld bij Tante Jannie's Postkamer. Nou, ik kan je vertellen, ze reageert super snel! Ik had zo mijn eerste adres voor een snailmail. Ik op internet gekeken wat een snailmail precies inhoud. Ik ben tot de conclusie gekomen dat er van alles en nog wat in kan. 

De interesses van mijn snailmail-maatje, waren heel anders dan de mijne. Lastig. Maar ik heb ondertussen wel een hele gave 'snailmailsite' ontdekt. Kijk maar eens op deze site. Onder heb kopje 'Downloads' staan hele leuke dingen. Ik ben er uren mee bezig geweest. Het duurde even voordat ik wat inspiratie had. En ik heb het momenteel nog al druk. Vanavond was het verplicht werken aan de snailmail. 

Dit is eruit gekomen:

Zie je links dat papier met de bloemetjes? Dat is de brief op het postpapier, die ik van die site gedownload heb. Ik had ook nog een leuk klein dingetje gehaakt, maar het was dus te groot om door de brievenbus te frommelen. Dus er is alweer een wijziging. 

Ik ga nog gauw iets haken en dan kan de envelop eindelijk op de post. 

Wat stoppen jullie in een snailmail? En kunnen jullie me tips geven?

Als laatste heb ik me opgegeven voor de autumn swap die georganiseerd wordt door Dreamstuff. Kijk hier maar! Doe je ook mee?

1 opmerking:

  1. Wauw dat ziet er gezellig uit! Je hebt er veel werk van gemaakt zie ik. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..