donderdag 15 juni 2017

Receptentip 11: Kip met champignonroomsaus

Tijd voor een nieuwe receptentip. Ik heb nog genoeg recepten online staan, maar ik vergeet vaak een foto te maken voordat we beginnen te eten. Dit keer heb ik er wel aan gedacht. 

Dit recept is echt een toppertje. Ik probeerde hem uit op een gewone door de weekse dag. We hadden het idee dat we aan het kerstdiner zaten, zo lekker! De ingrediënten zijn vrij simpel, maar de smaak fantastisch! Ik maak hem tegenwoordig vaak in het weekend of als we eters hebben. We eten er meestal sperzieboontje en aardappeltjes uit de oven erbij. 

(Sorry voor de slechte fotokwaliteit...we hadden honger ;))

Recept vind je hier. Een hele leuke site met veel lekkere recepten! We hebben er al een heel aantal van geprobeerd (met succes!)

Eet smakelijk!
juf Leej

1 opmerking:

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..