zaterdag 24 januari 2015

Mandje

Mijn schoonzusje gaat op zichzelf wonen in een prachtig appartement. Het leek me leuk om haar een persoonlijk cadeautje te geven. Ik wou wat voor haar gaan haken. Ze kwam met een leuk idee aan. En daar ben ik mee begonnen. 


Deze wol heb ik ooit van iemand gekregen. Vrij dik, met twee draden. Het heeft me zelfs een (goedkope) haaknaald gekost. Resultaat is wel een heel stevig mandje. 


Gevuld met allemaal bakproducten en lekkernijen. 


Ik begon met het volgen van een patroon, maar het is net zo makkelijk om het zonder patroon te maken. Patroontje vind je hier

Creatieve groetjes,
juf Leej






3 opmerkingen:

  1. Leuk mandje! Soms wel lekker hè, zoiets 'simpels' tussendoor?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk cadeau! Daar zal je schoonzusje vast heel erg blij mee zijn! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..