vrijdag 6 september 2013

Lammetjes aan een stokje

Nee, ik ben jullie niet vergeten. Ben gewoon heel druk bezig geweest met creatief zijn! Tijd om wat met jullie te delen. 

Ik heb zoveel ideeën dat ik soms door de bomen het bos niet meer zie. Daarom heb ik voor mezelf een lijstje gemaakt die ik nu af moet werken voordat ik aan nieuwe dingen begin. Maar wat ik van de week gemaakt heb, kreeg écht voorrang. En hij moest echt voor vrijdagavond af. Vandaar dat ik geen tijd had om te bloggen. Vanavond ga ik hem brengen. Voor op de babykamer van mijn nieuwe kleine neef of nicht. 

Tadaaaaaaaammmm:




Wat lief he! Amber's Creaties vond op het internet een heel leuk idee. Dus ben ik verder gaan kijken op de site: Repeat Crafter Me. Wat een leuke site! Alles is wel in het Engels ja. Ik ben aan het vertalen geslagen en een beetje van mezelf door het patroon gemixt en de haaknaald weer gepakt. En daar hadden we 3 lieve kleine lammetjes:




Katoen is van Catania. De harige wol is Floffy van de Zeeman. Gehaakt met haaknaald 3.0. 

Oogjes was een probleem. Geen tijd meer om ze te bestellen. Erop geborduurd, er weer afgehaald en nog eens geprobeerd. 

En toen moesten we nog iets ronds hebben wat kon dienen als mobiel. En ik bedacht dat een tak ook wel leuk zou zijn. De bosjes in geslopen met een snoeimes. En eigenlijk vind ik hem best leuk gelukt! 

Mocht je dit patroontje ook willen haken vind je hier het patroontje. En natuurlijk wil ik je er altijd mee helpen. Je verkijkt je trouwens wel op de uren werk die je erin stopt. De harige wol haakt beroerd en het in elkaar zetten kost veel tijd. Per lammetje was ik er zeker 3 uur mee bezig. 

En ze zijn zoó ini-mini
 Als laatste nog een keertje het geheel:
Leuk zo'n witte muur, maar niet voor witte lammetjes!


Creatieve groetjes!

juf Leej

PS: volgende week snailmail-inspiratie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..